Loopt mijn abonnement met Hely automatisch door na de Mobility Challenge?

Ja, jouw abonnement loopt automatisch door. De Mobility Challenge Hoogkwartier is een experiment van 7 september tot en met 9 november 2019. De HUB en het deelvervoer van Hely zullen hierna nog 4 maanden langer in de wijk beschikbaar blijven.

Hely zal je voor 9 november vragen of je nog langer van Hely gebruik wilt maken. Hely biedt na de MCH een gratis extra maand abonnement aan. Je kan dus in principe tot 9 december jouw abonnement kosteloos stop zetten. De overige drie maanden geeft Hely een korting en betaal je slechts 4,95 euro per maand voor het abonnement. Hierna moet je het abonnement wél zelf opzeggen en is het per maand opzegbaar.

Lees meer over de voorwaarden op de website van Hely.

Gerelateerd

Hoe schrijf ik mij in voor de Mobility Challenge Hoogkwartier?

Wat gebeurt er nadat ik mijn intentieverklaring heb getekend?

Wat heb ik nodig om mij in te schrijven?

Hoeveel mensen kunnen er meedoen?

Waar plaats ik mijn auto als ik meedoe aan de Mobility Challenge?

Mag ik mijn eigen auto helemaal niet gebruiken tijdens de Mobility Challenge Hoogkwartier?

Wat houdt het vervoersbudget in?

Kan ik ook meedoen wanneer de Mobility Challenge Hoogkwartier al is begonnen?

Kan ik hulp krijgen met mijn eerste rit of bij het aanmaken van mijn account?

Als ik na de Mobility Challenge Hoogkwartier – en na de 4 extra maanden- nog steeds enthousiast ben over deelvervoer kan ik dan permanent overstappen?

Veelgestelde vragen →