Kan ik hulp krijgen met mijn eerste rit of bij het aanmaken van mijn account?

Natuurlijk! Het Hely-team helpt je hier graag bij. Je kunt Hely op verschillende manieren bereiken op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Buiten deze tijden is Hely bereikbaar voor spoedvragen die écht niet kunnen wachten.

Gerelateerd

Hoe schrijf ik mij in voor de Mobility Challenge Hoogkwartier?

Wat gebeurt er nadat ik mijn intentieverklaring heb getekend?

Wat heb ik nodig om mij in te schrijven?

Hoeveel mensen kunnen er meedoen?

Waar plaats ik mijn auto als ik meedoe aan de Mobility Challenge?

Mag ik mijn eigen auto helemaal niet gebruiken tijdens de Mobility Challenge Hoogkwartier?

Wat houdt het vervoersbudget in?

Loopt mijn abonnement met Hely automatisch door na de Mobility Challenge?

Kan ik ook meedoen wanneer de Mobility Challenge Hoogkwartier al is begonnen?

Als ik na de Mobility Challenge Hoogkwartier – en na de 4 extra maanden- nog steeds enthousiast ben over deelvervoer kan ik dan permanent overstappen?

Veelgestelde vragen →